Nietzsche'nin bir yazısında okumuştum. Şöyle diyordu; İnsan aradığını bulmak için dünyayı dolaşır. Bulduğunda ise Onu yaşamak yerine tutar evine geri döner.Oysa Ulaşmak değil ki mesele.Asıl mesele aradığını bulduğunda Adı aşk, dostluk her neyse sonuna kadar hakkını verebilmek..🍂 Friedrich Nietzsche
"Kötü olduğumda olur bazen," dedi prens."Bense, iyiyimdir" dedi bayan.General birden. "Hatta diyebilirim ki her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanım da budur". Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur..🍂 BudalaFyodor Dostoyevski