Canan

Canan
@cananksa
Üslubun kimligindir!.
Uykuların bile alamadığı yorğunluk...🍂 Şükrü Erbaş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyi bastırdıysan göğsüne, Göğsünü soludukça büyüyen odur. 🍂🖤İsmet Özel
Nietzsche'nin bir yazısında okumuştum. Şöyle diyordu; İnsan aradığını bulmak için dünyayı dolaşır. Bulduğunda ise Onu yaşamak yerine tutar evine geri döner.Oysa Ulaşmak değil ki mesele.Asıl mesele aradığını bulduğunda Adı aşk, dostluk her neyse sonuna kadar hakkını verebilmek..🍂 Friedrich Nietzsche
"Kötü olduğumda olur bazen," dedi prens."Bense, iyiyimdir" dedi bayan.General birden. "Hatta diyebilirim ki her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanım da budur". Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur..🍂 Budala Fyodor Dostoyevski
Geceler
şems ne güzel demiş; "Gönül yıkana uyku haram olmalıydı,gönlü yıkılana değil." 🍂Şems-i Tebrizî