Bir noktada talih sizlerle ahlaksızlar tek bir kelimede,
uğursuz bir kelimede birleşir, karışırlar : Sefiller
Hata kimdedir ?
Hem sonra düşüş ne kadar derin olursa, merhamet ve hayrın da o kadar büyük olması gerekmez mi ?
Şüphesiz politik fikirlere saygı duyarım.... kendini rahat bırakmaları için hiç ayrım yapmaksızın hepsine saygı duyardı...
Onun da herkes gibi 'cı' eki ile biten bir adı vardı elbette; o zamanlar kimse bunsuz yaşayamazdı.
Ama o ne kralcı ne Bonapartçı ne şartçı ne Orleanscı ne de anarşistti ; o sahafçıydı.