Buraya bağlanmış kalmışsınız,hiçbir yere gidemezsiniz.Ne ileyleyebilir,ne geri gidebilirsiniz.Ancak, ben öyle değilim.Yapmam gereken bir iş var.Yerine getirmem gereken bir görev.O yüzden, izninizle ben ilerleyeceğim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O halde, insan kalmaya bak.Temel mesele, insan olmak.Bu ise kararlı, dürüst ve neşeli olmak demek,evet,herkese ve her şeye rağmen neşeli olmak,çünkü sızlanmak zayıfların işidir.İnsan olmak demek,gerektiğinde tüm hayatını seve seve "kaderin büyük terazisine" koymak, fakat aynı anda her aydınlık güne ve her güzel buluta sevinmek demektir.