Şöyle dedi: ''Çok korkuyorum.''
Neden, diye sordum.
''Öyle mutluyum ki, Doktor Resul. Böylesine büyük,müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor.''
Yine nedenini sordum,şöyle dedi:
''Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.''
Yine bir süre sustuktan sonra, tuhaf biri olduğumu, beni kuşkusuz bu yüzden sevdiğini ama belki günün birinde yine aynı sebepten nefret edebileceğini mırıldandı.