"Prens'e beslediğim dostluğu anlamana da imkân yok."
"Prens'i tanımıyorsun bile," diye homurdandı Roma kandili.
"Ben tanıyorum demedim ki," diye cevap verdi Fişek.
"Zaten tanısam katiyen dost olmazdım kendisiyle. İnsanın dostlarını tanıması çok tehlikeli bir şeydir."
Yemin ederim size baylar, fazla bilinçli olmak bir hastalıktır. Gerçek, tam bir hastalıktır. Sıradan bir bir bilinç, insanın yaşamı için fazlasıyla yeterlidir.