Sabahattin Ali'nin henüz popüler olmamış kitaplarından :) Toplam 13 hikâyeden oluşuyor. En sevdiğim hikâye kitabın başındaki Asfalt isimli hikâyeydi. Herkese keyifli okumalar dilerim
"Köye dair her öğrendikleri şeyden sonra yüzleri, bunu eskiden biliyorlarmış da yalnız bir kere daha duymak isterlermiş gibi, bilgiç bir ifade almaya çalışıyor, kaşları düşünceli bir kıvrıntı ile geriliyor ve başları, 'Tabii, tabii, malum' der gibi sallanıyordu."