O kadar ciddiye alma bunu. Cimri hayatın bizden esirgediğini, rüya bol keseden verir. Hem, gerçeklik dediğimiz nedir ki? Neye dönüşür, ondan geriye ne kalır? Yaşadıklarımız da bir süre sonra hayal gibi gelir bize, zamanla rüya gibi solup gider onlar da.
Onun yerine şunu söyle… Birbirimizi görmediğimiz o yıl nerelerdeydin? Sevgilin var mıydı? Güzel miydi? Benden güzel miydi? Evet? Hayır? Beni öpmeye de devam et ama. Aynı anda hem cevap verip hem de öpüşebilir insan… Yoksa yapamaz mı?