Kütüphanede sadece kitabın adından dolayı dikkatimi çektiği için aldım ve bir iki sayfa ayak üstü okumaya başladığım ve sonrasında yazarının duygu ve düşüncelerine hayran kaldığım, böylelikle 2013 yılından sonra yazarı ve kitaplarını heyecanla takip etmeme sebep olan ve bana çok şey katan bir kitap okuduğumu farkettim. Ön yargılı yaklaşımlar çok oluyor kitap okuyorlar diye sanmayın ki insanlar çok ileri görüşlü ve ön yargısız maalesef ki öyle değil. o nedenle yargısız bir şekilde okumak isteyenlere ve yazarla tanışmak isteyenler bu kitabından başlasın mutlaka.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bittiği için üzüldüğüm kitaplardan biridir. Gerçek yaşanmışlıklara ilgisi olan kişilerin mutlaka okumasını tavsiye ederim. Hiç sıkılmayacağınızın teminatınıda ben veriyorum hadi :)