Bir denizci olarak bir çok eleştiri yazabilirim ancak okurken bazı ortamlarda bulunmuşum hissine kapıldığım için eleştirilerimi kendime saklıyordum. Bende gemide #çarkcı olarak çalışıyorum ve öyle lakayik bir ortam söz konusu değil. Kurgu da fena değil fakat Özgen Biçgin yazar gelsin açık deniz seyiri yapalım bakalım edebi olarak düşünceleri ve kalemi nasıl değişecek, kesinlikle olumlu yönde olur. Çok sevdiğim bir söz var kitapda geçmesini istediğim fakat geçmeyen başmühendis/çarkcıbaşı Cemal den duymak istedğim "Üç çeşit insan vardır; ölüler diriler ve denizciler." Sizi okur olarak bilmem de ben denizci/#çarkcı olarak hoşça bir heyecan içinde okuyuverdim.