Bence her şeyin bir yaşı var
Lakin bunu tek düşünen ben değilim
Bir çok aşçı yemekler içinde bunu söyler her tadın bir yaşı vardır diye
Bence kitaplarında yaşı olmalı
Mesela ben bu kitaba bittim bayıldım
Kısaca 30 yaşından önce okunmamalı
Kavranamayabilir Anlaşılması zor
Ağır gelebilir ama kesinlikle mükemmel bir yazar
KalanlarTezer Özlü · Yapı Kredi Yayınları · 20227,5bin okunma
Okuduğum en kolay Yaşar Kemal kitabı oldu :)
Yaşar Kemal okumak istiyorsanız bu kitap başlangıç olabilir benim gibi ince memed ile başlayıp kafayı yememiş olursunuz (:
Sarı SıcakYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 20236,8bin okunma
Sanırım son zamanlarda okurken en çok zevk aldığım ve en çok alıntı yaptığım kitap oldu :)
Ayrıca kitapta
Nietzche
Rimbaud
Rousseau
Thoreau
Nerval
Kant
Gandi
Gibi şair, filozof vb. Kişilerin günlük yaşamlarına ait güzel anektodlar mevcut.
Okuması keyifli bir kitap (:
Uzun zamandır okuduğum en iyi Türk klasiklerinden biri
Hikaye üzücü, okuması keyifli.
Kitap ismi biraz iğreti geliyor insana 1-1.5 yıldır kitaplıkta duyuyordu (önyargı)
Lakin kapağı açtım ve bittiğinde kapattım.
Benim gibi olmayın geç kalmadan okuyun :)
Konu güzel gerçi artık kitabı bilmeyen kalmadı ama yazım tarzı o bitmeyen paragraflar ruh daralması yaşadım resmen.
Devamı var diyor herkes araştıracağım sabırla okudum..
Okuyacaklara da sabır dilerim.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma