Tek istediğim yine kendim olmak, kendim gibi davranmak, kendim gibi hissetmek. Yarattığım ue dönüştüğüm bu insan olmafe istemiyorum. Gerçek benin farklı olduğunu, ortaya çıkıp daha cesur olmak istediğini, incinmekten bu kadar korkmadığını, başfealannm yargılan konusunda bu kadar endişelenmediğini, hayata karışmaktan çekinmediğini, tekrar gülmek ve dans etmek için çaresizce beklediğini biliyorum. O burada. Burada olduğunu biliyorum. Ama artık nereye bakacağımı bilmiyorum. Binlerinin bana kaybolan beni hatırlatması gerekiyor..