Siyah ve Beyaz
Yaşam ve ölüm , Güzel ve çirkin , iyi ve kötü gibi insan ama her zaman bu ikilemde kalan bir varlıktır ve her insan fıtratı gereği işine geldiği gibi davranır.
Evet kötülük bir tercihtir iyilik de öyle her ne olursa olsun iyi tarafımızı beslememiz gerekir.. Besleyin iyi yanınızı...