Elif R.

Elif R.
@catmulier
Şimdiden söyleyeyim ki iletişim kurma yeri olarak kullananlar blocklanacaktır. Sadece kitap günlüğüme, Sadece ruhsal sıçıntılarıma, Kısacası sadece kendime tahammülüm var :) #rahatsizetmerahatsizim
Hayatımda hiç olmamış ve olmayacak birine deliler gibi sadakat bağı çılgınlığı…
Reklam

Elif R.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
32 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
Sana içgüdüsel olarak ihtiyacım var… Ama artık senin gelmen lazım. Lütfen
Gezdiğim zaman, dışarı çıktığım zaman, yürüyüş yaptığım zaman, bir restoranda yemek yediğimde yada avm’de bir kıyafet denerken, yanımda bir arkadaşımda varken, kafamın en meşgul oldugu zamanlar sana daha çok yazıyorum neden? Normalde dışarda biryerlerde vakit geçirirken insanlar ile iletişim kurmaya ihtiyaç duymam zaten o an yoğunum yada anın tadını çıkarmak keyifli. Anında cevap verdiğim samimi kız arkadaşlarımı bile, öteler boşver telefona bakma, eve gidince cevaplarsın derim… seninle neden kalabalıktayken, yada işim varken, yanımda bir arkadaşım bile varken daha çok iletişimde olmak istiyorum?? Kendi evimde, merkezimde YAPAYALNIZ olunca birazdaha kendimi sana iletişimde bulunmamak için kontrol edebiliyorum... tabi hep aklımdasın.. Gittiğim yerleri bilmeni bilmek hoşuma mı gidiyor, bir nevi rapor mu veriyorum?? Hangi içgüdüyle?? Sokakları ve insan kalabalığını sevmediğimden iyi hissetmek için mi seninle iletişim kuruyorum? Bir nevi evimde gibi hissetmek için mi? Anlamıyorum.
Derin ve gerçek bir sevgi
Reklam