Her tür ve konuda kitap okumayı severim. En çok sevdiğim ise bu kitaplarla ilgili yorum ve inceleme yazarak blogumda yayımlamak. Blog üzerinden yazılarımı takip etmeye davet ediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zor okunan bir kitap beklerken, çok daha akıcı ve zevkli bir okuma oldu. Ana öyküsü, sonra da yan hikayeleri ile karakterlerin psikolojilerinin derinliklerine inen bir baş yapıt. Ayrıntılı incelemem için bakınız: kitapokurum.blogspot.com/2026/06/kitap-y...
Okurken, yazarın üslubundan sanki Dede Korkut kitabı okuyorum gibi bir zevk aldım. Ayrıca Türk tayfalarının Azerbaycan'a göçü, o dönemde Azerbaycan'da yaşananlar ile ilgili çok güzel bir tarihi roman. İşte, ayrıntılı incelemem: kitapokurum.blogspot.com/2026/03/afgan-b...