Yaa çok şeker oldu :))
Geceye biraz çay, mis gibi bir kitap kokusu ve bolca sevgi bırakıyorum.. 🫠 Tatlı geceler tatlı 1k 🫶
Herkes farklı biçimde gider Ne oldu o gitti? Sonuç: Ölüden farkı olmayan bir insana dönüştüm Şimdi acılar bağrımı yaksada seni unutacağım Pembe yalanlarına kanmayacağım Seni kalbimden söküp attım! Güven Tekin Kırık Bir Kalbin Veda Notu Muzaffer Talip Gazi Antepin köklü baklavacı ailelerindendi baklavacılığı annesi Rahime hatundan yediği terlik ve oklavalar sayesinde öğrenmişti talip ailesi antepin köklü ailelerindendi meslek gidenlerden bir veda hatırası olarak dededen toruna miras bırakılıyordu her zanaat mutlaka bir hidayet bileziği idi annesi Rahime hatunun fotoğrafına baktı Muzaffer bey ne oldu gittin diyip annesi ile konuşmaya başladı bir yandanda kökeni mö 3000 yıllarına dayanan baklavanın yanmamasına özen gösteriyordu annesi oğul işini özenerek yaparsan sofrana nice krallar oturur diyerek fars saraylarında ince yufkalarla açılan en son osmanlı saraylarında binlerce misafiri ağırlayan o mis kokulu şeker arttıran baklava şimdi antepli Muzaffer talip beyin konağında kokmaya başlamıştı Annesi gittikten sonra bir ölüden farkı kalmayan Muzaffer bey kendisine laf sokanlara inat aile ocağına dönebilecekmiydi kimisi var terkediyor kimisi var veda edip helallik istiyordu konuşamıyordu olgunlaşamıyordu Muzaffer Bey annesinin bıraktığı o tarifi yapabilirse bağrını yakan acıları bir kenara bakıp evine geri dönebilecekti annesini yad etti o mübarek hatun şimdi asıl vatanında ırmaklar akan cennetlerdeydi İnsan beraber yürümek için evlenir Keyfi keyfine gelmeyecekse Hayat meşakkatli bir yol, bu yolda eşlik etmeyecekse geçmişi silemiyorsa Ne yapayım ben onu? Üsame.21 NE YAPAYIM BEN ONU? Küçük Nejat annesine sordu bisikletimi tamir edecekmisin hayatın meşakkatli yolunda babası muzaffer beyin yokluğunda anne hatça kadın çocuklara yolda eşlik ediyor çocuklarını
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni en iyi anlatan paragraflardan biri ✿
Çay sevmem, çay içen adamları severim ben. Üşenmeden kalkıp yenisini doldurmalarını severim mesela,sabah ilk iş o tatlı kırmızı rengi yakalamak için yaptıkları seremoniyi severim.. Ama çayı sevmem. Koşarken Belli Olmaz
Kitap Alıntısı
"ÇAY CAN'dır :)
"Ben öyle kahve felan bilmem, bildiğin çaykolik bi adamım, çocukluğumdan beridir bu böyle hatta bir gün kıymetlim babaannem şeker yerine, tuz atmış çayıma belki vazgeçerim çaydan. İçmişim, "Tadı değişik ama olsun" deyip bitirmişim. Velhasıl demem o ki bu kitabı sırf adından dolayı almıştım. Hayat her zaman tatlı olmuyor, bazen tuzlu geliyor lakin yine de devam ediyorsun. "Yeniden Başlıyoruz" bunu sade bir şekilde anlatıyor. Öyle büyük laflar yok, aşırı süslü kelamlar yok. Düşersin, kalkarsın lakin sonunda yoluna bakarsın diyor. Kısaca, çay gibi bir kitap. Sessiz, sade lakin içi sıcak!☺️📚
1000Kitap
GAZETECİ-YAZAR VE ŞAİRLERDEN HABERLER...
EDEBİYAT DÜNYASI'NDAN KISA KISA DUYURULAR... Sevgili Kerim Ağabeyim, Edebiyat Dünyası içinde, bana da yer verdiğiniz için size saygı ve sevgilerimi yolluyorum. Gönlü geniş, ufku yüce bir dost olarak yüreğimdesin. İyi günler dilerim, 14 Mayıs 2026 Perşembe-19.48. Mehmet Rayman (Yazar-Şair) İzmir **************************************************************************************************** BİR YAZAR GİBİ DURUŞUN VAR. (15 MAYIS 2015) YILMAZ ŞEN EĞİTİM YAYINLARI SAHİBİ SİRKECİ-İSTANBUL **************************************************************************************************** CUMHURİYET GAZETESİ YAZARI ABİDİN YAĞMUR ADANA’DA OKUYUCULARI İLE ÖYKÜ VE ŞİİR ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ GERÇEKLEŞTİRECEK VE PROĞRAM SONRASI KİTAPLARINI İZLEYİCİLERE ÜCRETSİZ OLARAK DAĞITACAK... KERİM ÖZBEKLER GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR 16 Mayıs 2026 Cumartesi günü, saat.13.00-14.30 arasında; H. Okan Merzeci Okuma Salonu Toroslar-Adana adresinde, Cumhuriyet Gazetesi (Öykü) Yazarı Abidin Yağmur okuyucuları ile bir söyleşi gerçekleştirecektir. Toroslar Belediye Başkanı Abdurrahman Yıldız tarafından mahallelere kazandırılan okuma salonları nedeni ile her hafta bir mahalledeki okuma salonunda gerçekleştirilen ’’Okur Yazar Buluşmaları’’nın altıncısı olan bu etkinlik sonunda ’’Öykü Yazarı Abidin Yağmur’’ izleyicilere kitaplarını ücretsiz olarak dağıtacaktır. İsteyen herkes, bu etkinliği izleyebilir. **************************************************************************************************** ERDİNÇ OZAN ’’BEKLENEN MUCİZE’’ İSİMLİ ROMANINI ÇANAKKALE’DE OKUYUCULARI İÇİN İMZALAYACAK VE SÖYLEŞİDE BULUNACAK... KERİM ÖZBEKLER GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR 16 Mayıs 2026
HALIKIŞLAK İLKOKULU 23 NİSAN merasimi ÖLÜRÜM TÜRKİYEM -KDY
HEY GİDİ ÜNİVERSİTE YILLARI SELİM GÜRBÜZER Üniversite yılları kendimi bulduğum yıllardı. Çünkü üniversite öncesi çileli bir hayat söz konusuydu. Kâh tuğla ocaklarında, kâh tarla tumpta, kâh inşaatlarda çalışmakla üniversiteyi kazanamama riski doğuracağı endişesi tüm benliğimi içten içe saran bir duyguydu. Geçimini çiftçilik ve at arabacılık yapmakla geçindiren bir ailenin çocuğuydum. Ailenin en büyüğü ağabeyim kendini Fransa'ya atmakla geleceğini kurtarmıştı. Benimde bir şekilde kendimi kurtarmam gerekiyordu, aksi takdirde baba himayesi altında kendi kendime kurguladığım hedeflere erişmek mümkün olmayacaktı. Hayalimde kurguladığım tutku öyle çok büyüktü ki, her defasında tarlada tırmık çekip deste yaparken Bayburt Trabzon kara yolu hattı üzerinde Ankara ve İstanbul’a doğru otobüsler seyir halinde geçtiklerinde içimden uzak diyarlara gitme arzusu bürürdü hep. Liseyi bitirmiştim ama ilk sene kazanamamıştım, bu böyle devam edemezdi elbet. Mutlaka harçlık biriktirip gelecek sezon için yeniden üniversite sınavlarına hazırlanıp kazanmam gerekiyordu. Üstelik bu hazırlık hem dershanesiz, hem de sınavı kazandığımda üniversite için harçlık biriktirmeye yönelik alın teri bir bedeni hazırlık olmalıydı. Değim yerindeyse bir taşta iki kuş vurmaya yönelik hedefti bu. Fakat bu hedefin gerçekleşmesi Bayburt’ta pek mümkün gözükmüyordu. Çünkü doğup büyüdüğüm memleketimde kışın inşaat çalışmasına elverişli iklim şartlarına sahip değildi. Malum, karasal iklimde kışın ne tarla ekilir, ne de inşaat çalışması olurdu. Neyse ki, Bayburt’ta yaz sezonu inşaatlarda zaman zaman beraberce çalıştığım bir arkadaşın bir gün bana Giresun organize sanayi inşaatında Bayburtlu hemşehrilerimizin çalıştığından söz