Hayatımızdaki bir çok yaşanmışlığın aynasıdır bu kitap.Bazı davalar vardır başta nedenini bilmeyiz sonra kabul edip sorgularız,hem kendimizi hem de davımızı.Aslında ne davamız vardır ne bize kendimizi sorgulatıp kendimizde hatamızın olduğu düşüncesi.Okurken sürüklenip gittiğim her sayfada kendisi açıklayamamış insan huzursuzluğunu iliklerime kadar hissettiğim kitabı herkese tavsiye ederim.Bu kitapta deniz manzaralı bir pencere gibi açıp bakmak lazım,okuyup anlamak yani…