İnsanlar hem özgürdür hem bağlı,arzu ettiklerinden daha özgür,fark ettiklerinden daha bağlıdırlar, çünkü faniler kitlesi uyurgezerlerden ibarettir ve onların uykudan uyanması asla düzenin çıkarına değildir,onları keyfince yönetmekle yetinir,ender olarak uygarlaştırmaya,daha da ender olarak insanileştirmeye çalışır.