Dslvmrslv

Dslvmrslv
@ccatharsis
Hissizliğin koynundan, hiçliklerin ortasına...
Mutlu Pazarlar :)
Günaydın yaşamak...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutlu Cumartesi :)
Yaşanan hiçbir acı, tanınan hiçbir insan, gidilen hiçbir şehir, ezberlenen hiçbir şarkı, gülümser gözle bakılan hiçbir an, hiçbir hata ve hiçbir sevgi boşuna yaşanmamıştır. Vakti gelince mutlaka bir anlam ifade eder. İnsan yolculuktur.❤❤❤
Konfor alanı batağı mütemadiyen bireyselleşmenin hissedilmeyen mataforu.
Bazı ağrılar da mucizedir
Kasların, beynin ve hatta duyguların aktif kullanımda olduğunu gösterir. Özellikle dişil enerjide bu, östrojen dengesiyle yakından ilişkilidir. Sorgulayan beden, hisseden zihin... Eril tarafa dair bilgim henüz sınırlı. Ama bildiğim şu: Ağrıyı sadece acı değil, bir işaret olarak da okumayı öğrenmek gerek.
Havalara aldanmamak lazım kat kat giyinirsin birden güneş açar, insanlara aldanmamak lazım güneşli havada herkes kaptan ama fırtınada gemiyi ilk kaptan terk eder.