Uzun zamandır okuduğum en iyi roman olabilir. Reklamcı evli, çocuklu, mutsuz adamla esas kız İnci'nin hikayesi. Bitmesin istediğim için okumam uzun sürdü. Kitap uzunca bir süre yanımda kaldı. Mario Levi'nin klasik psikolojik tahlilleri eşliğinde harika bir olay örgüsü ve şaşırtıcı bir son. Çok sevdim. Unutmayacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocuk sahibi olan her insanın başucu kitabı olmalı bence. Çünkü anne karnından ergenliğe kadar geniş bir dönemi, neden nasıl davrandıklarını, anlam veremediğimiz davranışların aslında onlar için ne kadar mantıklı olduğunu çok çarpıcı şekilde anlatıyor. Çokça not aldığım bir kitap oldu. Tavsiye ederim.