Yazarın okuduğum ilk kitabi "Para Bağırır Servet Fısıldar". Bunu beğenerek okuduktan sonra diğer kitaplarını da edinerek okumak istedim. İlk kitabı ile ilgili yazdığım övgüleri ne yazık ki bu kitap için yazamayacağım. Para kazanma ve bunu sürdürme konusundaki genel geçer tavsiyeleri zaten her mecrada bulunabilecek türden. Esas ezberbozan anlatımı kendi hayatı üzerine olmuş. Burayı da üzülerek söylüyorum inandırıcılıktan uzak ya da uygulanamaz buldum. Örneğin 14 yaşında ilk hisse senedini almış olması, buradan parasını büyüterek 18 yaşında ilk dairesini almış olması... Benim dönemimi zaten geçiyorum, bunları yapmak olanaksızdı. 3 yaşındaki oğlumun da, ben onu ne kadar finansal okur yazarlık konusunda eğitsem de, 14 yaşında "Bana hisse senedi alalım ya da ben alayım" diyeceğini düşünmüyorum. Keza bitcoin türevlerini de. Bir kere zaten aileden gelen böyle bilinç ve maddi olanaklar kaçımızda var? O da tartışılır. Özetle ne geçmişim ne de geleceğim için uygulanabilir bulmadım.