Mesela bizim hanımı alın... Sadrazam oldu farz edin...Emin olun bugünkü sadrazamdan daha dirayetle idare eder. Fakat bir de vazifesiyle analık hissi karşı karşıya gelsin,değil idare ettiği devleti,kainatın bütün devletlerini eliyle yıkar.
İntiharlar, galiba bazı buhran saatlerinde oluyor... İnsan bir parça dişini sıkmalı... Kendine birkaç gün, bir iki hafta mühlet vermeli... Zaman, her yarayı tedavi ediyor...
Hep okumak istediğim ama okumakta güçlük çekerim diye sürekli ertelediğim bir kitap ve yazarı. Ama gerçekten çok çok beğendim. Kitap elimde akıp gitti. Kurtuluş savaşı yıllarını çok güzel anlatmış. Oradaymış gibi hissettim o zorlukları. Heyecanla bekledim karakterlerin sonlarını. Mutlaka ama mutlaka tavsiye edebileceğim bir kitap. Sadece can yayınları tam bir sadeleştirme yapmamış. Kelime anlamlarını kitabın arkasına koymuş bu da okurken vakit kaybı oluyor. Daha sadeleştirilmiş bir basım alabilirsiniz. Ateşten Gömlek