İlk başta önyargılı olarak başladım.Çünkü gerçekten herkes kitabı çok abartmıştı.Ve bende beklentimi karşılamayacağını düşündüm.Ama cidden mükemmel ötesi bir kitap.Herşeyine bayıldım.Tekrar okumak için biraz unutmayı bekliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumaya başladığım kitapların her biri tek tek elimde sürünürken bu kitaba başladığımda gerçekten çok hızlıca bitirdiğim bir kitap oldu.Konusu beni çok etkiledi.Gerçekten yazarın kalemi olsun kitabı konusu olsun çok özgün bir kitaptı.Bölümlerin kısa kısa olması ve yazarın kaleminin çok sade olması cidden sizi hiç yormuyor ve kitabın sürükleyici olmasını sağlıyor. :)
BademWon-pyung Sohn · Peta Kitap · 20213,808 okunma