c

c
@cemilleee
ben atlara ve uzaklara hayrandım - i.özel
Herkes önüne bakar, ben içime bakarım. Bütün derdim kendimledir. Hep kendimi seyreder, kendimi yoklar, kendime bakarım. Herkes kendinden başka şeylerin peşindedir; hep kendisinin ötesine gitme hayalindedir. 'Kimse kendi içine inmeye çalışmaz.' (Persius)
Sayfa 16·Kitabı okudu
Felsefe
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Fasa Fiso
5/10
·252 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2020 12:31
Aslında bu kitabı okuyup okumamak arasında kararsız kalmıştım. Kitabın ismi ilgimi çektiği için okudum diyebilirim. Kitabın türü anı, Teoman anılarını derlemiş bu kitapta. Aslında güzel bir kitap, Teoman kendini çok iyi anlatmış tüm çıplaklığıyla. Ama bazı konuları biraz üstünü örterek anlatmasını tercih ederdim. Kitapta iki yerde de basım hatası var onun dışında basım olarak kötü bir yanı yok. Kitabın yaklaşık son 17 sayfasının siyah baskılı olması ayrı bir hava katmış bence. Kitapta bazı sayfaları atladığımı itiraf etmeliyim:)) Teoman severlerin kesinlikle okuması gereken bir kitap onu da belirtmeden edemeyeceğim. Kitabı bitirdikten sonra şu kanıya vardım: İnsan hayatı boyunca hep hayallerinin peşinden koşup durur. Hayallerini elde edince de artık koşturması için bir neden kalmadığından sendeler, bunalıma girer. Halbuki hayalleri yerine ruhunu doyursa ruhunu tatmin etse bir ömür boyu kendisiyle barışık ve mutlu olarak yaşamını sürdürür. Teoman' a sevgilerle...
Edebiyat
Fasa FisoTeoman · Hep Kitap · 20182,067 okunma

c

, bir kitap okudu
5/10
·252 syf.··
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Teoman
8.3/10 · 2.067 okunma
aynaya bakmam kendimi bilmem hayat acıtınca dünyayı sevmem...
Müzik