Önemli bir konuda hata yaptığımı düşünüp kendimi aptal hissetmem, aptallığıma öfke- lenmemdi. Hata yapmaktan utanç duyardım. Oysaki "Herkes hata yapar. Hata yapmak doğruya giden yol demektir. Hata ile aptallık arasında hiçbir ilişki yok." şeklinde düşündüğüm anda kendime duyduğum öfkenin nasıl azaldığını fark etmiştim.