Ceren cerrahoğlu

Puan vermedi·96 syf.·
2022 52. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler,ağzına dolar insanın ;sussan acıtır konuşsan kanatır. Oğuz Atay
Puan vermedi·331 syf.··
2022 51. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2022 14:57
Kimsenin görmediği bir yerde görmek daha acı değil midir? Kitap,körlüğün salgın hastalık olduğunu isimsiz mekan isimsiz insanlar üzerinden anlatıyor kitabı okurken zaman zaman empati yaptım hiçbir şeyi görmemek ve kendi kendine yetememek çok acı olsa gerek. Kitapta gören tek kişi bir kadın ve onun gözünden anlatılmış tüm olaylar .Aniden trafikte kör olan biri..ardından teker teker kör olanlar ve bunların karantinaya alınması .kitap bu bakımdan bana corona virüsü hatırlattı ama daha kötüsü ,kişisel ihtiyaçlar zevkler kurallar ayıplar hepsi ve kör olanların kuralsız ilgisiz bir ortama bırakılması ..bizi hayvanlardan ayıran nedir ? Yeme içme ve bazı ihtiyaçlar dışında?sadakat ,merhamet,yardımlaşma ,inanma fıtratımız ve aklımız kitapta bu saydığım şeylerini kaybetmiş ve doğada sadece hayatta kalmak için çabalayan bir dünyayı ele almış.bi bakımdan insanların saydığım özellikleri kaybedince aslında hayvandan bi farkı kalmadığını da vurgulamış bizi biz yapan duygularımızdır onlara sahip çıkalım sağlıcakla kalın
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
Unutmak ve unuttuğunu hatırlamak en kötüsü
Puan vermedi·331 syf.··
8 günde okudu
·
2022 51. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma