ceri

ceri
@cerenkrn
"Hayattaki yegâne üstünlüğüm Türk doğmaktır"
Ben bu kirli yalnızlık içinde utanmayı tamamen unuttum, insanın ruhunu parçalayan ve kemiklerinden iliğini emen bu lanet olası ülkede.
Alıntı
Reklam
Hayatını güzelleştirmek için yaptığı her şey bir şekilde kötü sonuçlar doğuruyordu.
Alıntı
Biraz erken ya da biraz geç ölmenin bir anlamı olmadığına göre, yaşamanın amacı neydi?
Alıntı
Bu noktada insan artık yarışta değil jüride olmalıydı,altın değil sarraf kimliğine bürünmeliydi,değerlendirilen değil değerlendiren konumuna geçmeliydi.
Alıntı
Terslik, özgürlüğü erkekleşme gibi anlayarak kadınlığı küçük düşüren ve doğalarını değiştirmeye çalışan kadınlardaydı.
Alıntı