“Çocukluk: Hadi de ki on yıl. Kalan hayatımız o on yılın etkileriyle şekilleniyormuş. Demek ki biz çocuklukzedeyiz. Demek ki çocukluk, tedavisi ömür boyu süren bir hastalık. Hani kanser olan kadınlara doktorlar bazen diyor ya, doğurursan hücrelerin yenilenir hastalığı daha çabuk yenersin diye.. İnsanlar hastalıklı hücreleri yenilensin diye doğuruyor demek. Yahut ilik alınacak donör olarak çocuk yapıyor. Meğer ben; babam, kocam yoluyla metastaz yapınca donör olarak oğlumu doğurmuşum.”