ceylan kaya

ceylan kaya
@ceylan_64
İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum.
Reklam

ceylan kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.·
12 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma
Bir romantik olsaydım ‘yollarımızın ayrıldığını hissediyorum’ derdim ama değilim, o yüzden sana birbirimizden bıktığımızı söylüyorum..
İnsanlara değer veririm, ancak genelde umrumda olmazlar..
Hayallerimde bile yenik düşüyorum.”
Sayfa 331·Kitabı okudu