‘Benim hatam varsa, çekinmeden söyle lütfen, düzeltebileceğim bir kusur ise düzeltirim’ dedim. O da ‘senin kusurun falan yok. Kusur sadece bende‘ dedi. Bunu duyunca kahroldum, elimde olmaksızın gözyaşlarına boğuldum. Kendi kusurlarımı duymak için her şeyi verirdim
“Senin yüreğin çoktandır aşk için kıpır kıpır değil mi?”
“Gönlümde işte bu diyeceğim tek bir gaye bile yok sizden bir şey saklayacak değilim.”
“Bir gayen olmadığı için kıpır kıpır zaten. Olsaydı sakinleşir, böyle kıpırdanmak istemezdi.”