başlangıçta öyle görünmese de birinin yokluğuna alışmak varlığını benimsemekten kolaydı. Kimsenin yokluğu, varlığı kadar yaralayamazdı insanı. yok vardan az acıtırdı
bir beklediğimiz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü, bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerini işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir