Bitirdiğimde "Ben ne okudum?" dediğim bir kitap oldu. Açıkçası bu kadar büyütülmesini hiç anlamadım watpatt hikayelerinden halliceydi. Ergen bir çocuğun kişilik problemlerinin ele alındığı, abartılı bir dille yazılmış, sürekli lanet, vay canına vs. gibi kelimelerin kullanıldığı basit bir hikaye. Bu tarz hikayelerde genelde alt metin kuvvetli olur ama burda öyle bir durum da yok. Daha doğrusu alt metin yok bence. Ben hiç memnun kalmadım muhtemelen öncesinde beklentimin yüksek olmasının da bunda etkisi var.