Bir kitap yazacak olsaydım, galiba tek cümle olurdu içinde..
Bir çok anlamı barındırırdı bende ve benden kaybolup gitmek isteyen sende..
o halde
hoşça kal...
Ne iyi olurdu, herkesin,
... Ben yalan söyleyebilirim
Ama sana değil...
Bir, sen'i olsaydı..
Ne iyi.
Şimdi herkesin bir sen'i var.
Yalan söylediği..
Özdemir Asaf