MehmeT

MehmeT
@charonn
İnsan...
Bir kitap yazacak olsaydım, galiba tek cümle olurdu içinde.. Bir çok anlamı barındırırdı bende ve benden kaybolup gitmek isteyen sende.. o halde hoşça kal...
İnsan ve Duygular
Reklam
Ne iyi olurdu, herkesin, ... Ben yalan söyleyebilirim Ama sana değil... Bir, sen'i olsaydı.. Ne iyi. Şimdi herkesin bir sen'i var. Yalan söylediği.. Özdemir Asaf

MehmeT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
5 saatte okudu
·
2022 13. kitabı

MehmeT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
3 günde okudu
·
2022 12. kitabı
Jack London
7/10 · 25,4bin okunma