Açıkcası bu eseri okurken hiç zevk almadım. Kitaptan beklentim çok yüksekti belki onun için olabilir ancak istediğim felsefi anlatımı göremediğim bir eser olmuş. Belki benim bakış açım ters bir yönde olabilir. Eserde çok fazla betimleme var ve yazar betimleme yaparken asıl anlatmak istediği konudan uzaklaşıyor
Bugün pandemi döneminde ne yaşıyorsak 1664 yılında da aynı şekilde aynı durumun yaşanması şaşırttı açıkçası. 1664 yılında yazılan bir günlüğün kitap haline getirilmesiyle oluşmuş bir dünya klasiği. İnsanların nasıl bir psikolojide neler hissedildiğini kolaylıkla anlayabiliyorsunuz.
Veba Yılı GünlüğüDaniel Defoe · İş Bankası Kültür Yayınları · 20241,096 okunma