sedef

sedef
@cherrysedy
paslanmış umutlarla yaşayan...
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün.
Hayata Dair
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bilmem. Kimsenin artık kimseyle dolaştığı yok.”
Shakespeare posterine bakıyorum. Eski bir dost gibi bakıyor bana sanki. Resmin altında ona ait bir söz var. “Ne olduğumuzu biliyoruz ama ne olabileceğimizi bilmiyoruz.”
Hayata Dair
“Çok yalnızdım.” “Toronto'dan sonra biraz yalnız kalmak istediğini sanmıştım. Gerçek yalnızlık insanların arasında olmak, demiştin. Üstelik biz zaten buyuz, Tom. Yalnızız.”
Hayata Dair
"Ben de o yüzden ağlıyordum işte," dedi Veronika. "O hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum. İçimde başka, sevebileceğim Veronika'lar olduğunu bilmiyordum."
Sayfa 76·Kitabı okudu
Hayata Dair