İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün.
Shakespeare posterine bakıyorum. Eski bir dost gibi bakıyor bana sanki. Resmin altında ona ait bir söz var.
“Ne olduğumuzu biliyoruz ama ne olabileceğimizi bilmiyoruz.”
“Çok yalnızdım.”
“Toronto'dan sonra biraz yalnız kalmak istediğini sanmıştım.
Gerçek yalnızlık insanların arasında olmak, demiştin. Üstelik biz zaten buyuz, Tom. Yalnızız.”
"Ben de o yüzden ağlıyordum işte," dedi Veronika. "O hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum. İçimde başka, sevebileceğim Veronika'lar olduğunu bilmiyordum."