sedef

sedef
@cherrysedy
paslanmış umutlarla yaşayan...
Kendinden nefret eden biri bir başkasını sevebilir mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ne saygı duyduğumuz, ne de, belki, sevdiğimiz kişiye tutuluruz; hele hele, benzediğimiz kişiye hiç tutulmayız. “
Edebiyat
“‘-Tüm yollar eninde sonunda aynı yere varır sevgili Gladys. +Neresiymiş orası? -Hayal kırıklığı.’”