📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanatın ortak bir kökeni olduğunu düşünmüyorum. Ama farz edelim ki hepsi tek bir kaynaktan çıktı. Bir sanat diğerlerinden farklılaşmaya başlamadan gelişebilir mi? İster resim ister heykel isterse de edebiyat, bunların tümünü iddia edilen tek kaynağa indirgediğimizde hepsi birden bir hiçe dönüşmez mi? Hiçlik, hepsinin ortak noktası olabilir mi? Olsa da gerçekte işe yarayacak bir etki bırakır mı?
Şu tatsız tuzsuz hayat yolunda ağır aksak ilerleyen şahsımın bir gün ölüm ülkesinin sınırlarına ulaşacağını düşünüyorum. Ve ölmenin yaşamaktan daha huzur verici olduğuna inanıyorum. Ölümün insanoğlunun erişebileceği en yüce mertebe olduğunu düşündüğüm zamanlar da oluyor. Ve son zamanlarda da sık sık "Ölüm yaşamdan daha saygındır." düşüncesinin zihnimde dönüp durduğunu fark ediyorum.