telesekreterim boş, hiç mesaj yok, aramam gereken kimse de yok.
beni arayıp rahatsız edip etmediğini soranların şunu kesinlikle bilmesini isterim: beni asıl aramadığınız zaman rahatsız etmiş oluyorsunuz.
aynanın önünde yalnızım. kimse bana bakmıyor.
aynadaki yansımam yalnız.
aynamın önünde kendimi beğenerek inceliyorum, ama yine de hayatımda bana hayranlık besleyen başka kimse yok artık.