çiçek

çiçek
@chihiro2
i love you i'm sorry
asıl ihtiyacım olan şey yok: insan sıcaklığına sahip değilim. birinin bana "nasılsın?" dediğini duymak için dünyadaki bütün altınları verebilirim.
Reklam
davetiyede "iki kişiliktir" yazıyor. tek kişi için de geçerli mi?
telesekreterim boş, hiç mesaj yok, aramam gereken kimse de yok. beni arayıp rahatsız edip etmediğini soranların şunu kesinlikle bilmesini isterim: beni asıl aramadığınız zaman rahatsız etmiş oluyorsunuz.
sizi seven birinin ölümü, artık hayatınızda daha az sevgi olacağı anlamına gelir. ölenlere beni terk ettikleri için kızıyorum.
aynanın önünde yalnızım. kimse bana bakmıyor. aynadaki yansımam yalnız. aynamın önünde kendimi beğenerek inceliyorum, ama yine de hayatımda bana hayranlık besleyen başka kimse yok artık.
Reklam