çiçek

çiçek
@chihiro2
i love you i'm sorry
"yalnızlıktan şikâyet etmek iyiye işaret değildir, ben hayatımda sadece kalabalıktan şikâyet ettim." belki de nietzsche bir hafta sonunun bitiminde sıkışık trafikte weimar'a dönmeye çalışırken bu cümleyi söylemişti.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bazı "başkaları" merakımızı uyandıran, yolumuzu aydınlatan sokak fenerleridir, karanlıkta yürümemize yardımcı olur, gecelerimizi aydınlatırlar. başkaları bizim için bir basamak, bir sıçrama tahtası görevi görebilirler . bizi yükseltebilir, uzaklara fırlatabilirler...
insanlar genelde yalnızlardan uzak durmaya çalışıyor, yalnız olmalarının bir nedeni olduğunu düşünüyor, yalnızların birlikte yaşaması zor insanlar olduklarına karar veriyor ya da daha kötüsünü akıllarına getiriyorlar: belki de bu yalnız insanlar kuduz olmuşlardır.
insan bir türlü başkaları için o kadar da önemli ve ilginç olmadığını düşünemiyor.
nefes alamıyorum, manzara soluğumu kesiyor, çok güzel, ama yanımda "ne kadar güzel" diyebileceğim kimse yok.