- Beni anlayamazsın!
- Önemli olan bir insanın kendisini anlaması, doğru anlamasıdır. Kendisini anlayan, doğru anlayan bir insan, bence anlaşılır bir insandır.
Diyorum ki sen o zirvede ölmeyeceksin. O zirveden aşağıya düşecek, aşağıdaki leş çukurunda öleceksin. (...) Oysa önemli olan hangi zirveden ayrılındığı değil, hangi çukura düşürüldüğüdür!.