-Burada ne yapıyorsun?
...
-Yaşıyorum.
-Yalnız mi?
-Hayır,sadece insanlar yok!
-Bunun adı yalnızlık değil mi?
-Değil!.Yalnızlık, bütün iletişim bağlarının kopması, koparılması demektir.
....... Dünya ile iletişim bağlarını koparan insan, kalabalıklar arasında bile yalnız insandır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Bana niye öyle bakıyorsun.Sana birini mi hatırlatıyorum?
İhtiyar kendisini dalgınlıktan kurtararak cevap verdi.
- Söylememi ister misin?
-Söyle
-Bana birisini veya bir insanı değil.Etrafı ateşle çevrilip, kurtuluş umudu kalmayınca kendisini sokan akrepleri hatırlatıyorsun!