"Özlettin kendini" diye bir ifade var. "Özledim seni" diyemeyen bazı arkadaşlar, kendi özlemlerini bile karşı tarafa izafe ederek dile getiriyorlar.
Oysa düz samimiyet, direkt muhabbet ve doğrudan sevgi her zaman daha iyidir, daha güzeldir. Çekinmeyin, "Özledim seni" deyin, muhabbetinizi dile getirin.
Yediğimiz bir lokma ekmeği, içtiğimiz bir yudum suyu kana çeviren uzviyet gibi, gönlüme, gizlice yol bulan bir aşk lokmasının da, bu gönülde feryatlara, göz yaşlarına, ıztıraplara, zevklere döndüğünü anlatabilir miyim?