chula

chula
@chulaa
Nerdesin?
O herhangi biri olsa kolaydı. Sevgilim olsaydı mesela, gidince başka bir sevgili doldururdu boşluğunu. Herhangi bir arkadaşım olsa, gittiğinde diğer arkadaşım avuturdu. Dost olsa, başka bir dost yarama merhem olurdu gittiğinde.. Komşum olsa, taşınsa meselâ; diğer komşumla oturur içerdim kahvemi. Ama o. O öyle değil işte. O hiçbiri değil.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir insanla konuşmak, ona bütün derdimi anlatmak istedim birdenbire.
Kelimeler, yalnızlığı anlattı ve yalnızlığın içinde eriyip kayboldu.
Mükemmel bir daire çizilemeyeceği gibi, Aklın ve tecrübenin de insanı idaresi kolay değil.
O çaresizlik duygusu bir kez daha içimi ürpertti. Onun gülüşünü bir daha asla duyamayacak olma düşüncesine katlanamayacağımı anlamıştım. Bu gülüş, çölün ortasında bir pınar gibiydi benim için.