chula

chula
@chulaa
Nerdesin?
Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazgınızı kendiniz karara bağlamışsınız zaten
Sayfa 43
Büyük sorunlarla kaygılanmak istemiyorsun. Zaten, insanlığını unutmak için kim bilir ne güçlükler çekmişsindir.
Başkalarının başardığını ben de her zaman için başarabilirdim.
Zevk-ü sefa bizim gibilere göre değildir, biz sırtımızdaki yükü mezara kadar taşırız...