chula

chula
@chulaa
Nerdesin?
İnsan dostunu düşmanından daha zor affediyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onda aradığım neydi? Bende eksik olan neydi?
Ümit kötülüklerin en kötüsüdür çünkü işkenceyi uzatır.
Her gün yeni baştan yaşamak mümkün olacak mı dersin? Bir gün öncesine korkak bir bezirgânlıkla sarılmadan yaşayabilecek miyiz? Yoksa, yarından korktuğumuz için, düne köle gibi bağlanacak mıyız? Yaşarsak göreceğiz Olric. Yaşamaktan korkmazsak göreceğiz.