Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misinix,
Gözyaşlarıma,ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Akıcı ve her sayfasında cinayetin çözümünü yapan dedektif sizmişçesine insanı hikayeye çeken bir eserdi.Okuduğum her sayfasından keyif aldım.Sonu beni çok şaşırttı diyemem,zaten okudukça benzer düşünceler insanın kafasında beliriyor.Ama romanın kurgu akışı ve bir araya geldiği sonuç kısmı tatmin ediciydi.Yazarın okuduğum ilk eseri bu oldu.Farklı eserlerini de okumayı dört gözle bekliyorum.Öneriniz varsa yorum kısmına yazabilirsiniz.