melek

Seni benim vücudundan kesip aldılar, beni uyuşturmadan. Yarımı benden aldılar, en güzel yarımı. Yeniden çık diye senin parfümünle suluyorum kendimi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Akranlarımın birer birer öldüğünü gördükçe, beni en çok, “hatırlıyor musun?” diye sorabileceğim kimsenin kalmayacağı gün korkutuyor.
Ben geldiysem, orada olacağını bildiğim için geldim, yoksa belki de gelmezdim. Benim yanımda olmak, hayatı bana daha güzel bir hale getirmek için davet ve icat edildin.

melek

, bir kitap okudu
9/10
·116 syf.·
2025 37. kitabı
Jean-Louis Fournier
8.3/10 · 6,7bin okunma

melek

, bir kitap okudu
7/10
·304 syf.·
2025 36. kitabı
R. F. Kuang
6.7/10 · 13,4bin okunma