Çiğdem Örer

Çiğdem Örer
@cigdemce
Çare okumakta...
Desıgner
İstanbul
Üsküdar, 5 Temmuz
6 okur puanı
Şubat 2013 tarihinde katıldı
……… …..,,,, Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı’nın eliydi. Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan. Binlerce yeşil gözü olan bir zeytin ağacı gibi, Çok şey görmüşüm gibi, Ve çok şey geçmiş gibi başımdan, Ah...dedim sonra Ah! İç ses, diye söylendim Çocukken şöyle dua ederdim Tanrı’ya: Tanrım bana hiç erimeyen, Kırmızı bir bonbon şekeri yolla. Eski tül perdelerden gelinlik biçerdik Kardeşimle kendimize durmadan, Olmayan çayları, Olmayan fincanlardan içerdik. Olmayan kapıları açardık, Olmayan ziller çaldığında. Siyah papyonlu olurdu mutlaka Resim defterimizdeki damat. Yedi günde yarattığımız dünya Mutlu olurduk pastel koksa.Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya: Olanlar oldu tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla! Kaybolmak istemiştim bir zamanlar Kapının arkasında yokum demiştim Ve divanın altında da. Bulamazsınız ki artık beni, Hayatın ortasında. Kaybolmak istemiştim bir zamanlar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İpek Sabahlık
“Hani hem okuyorsun,hem de alıntılar yapıyorsun ya okurların için kitaplarından …Pierre Loti! Tam da onun için buradayım..
Sayfa 88·Kitabı okudu
Alıntı
Dün bizi büyük bir güçle etkileyen şeyin,bugün hayal meyal hatırlanabiliceğini,hatta yarın göz ardı edilebileceğini bilmek bize acı verir…
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı