Çiğdem Örer

Çiğdem Örer
@cigdemce
Çare okumakta...
Desıgner
İstanbul
Üsküdar, 5 Temmuz
6 okur puanı
Şubat 2013 tarihinde katıldı
……… …..,,,, Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı’nın eliydi. Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan. Binlerce yeşil gözü olan bir zeytin ağacı gibi, Çok şey görmüşüm gibi, Ve çok şey geçmiş gibi başımdan, Ah...dedim sonra Ah! İç ses, diye söylendim Çocukken şöyle dua ederdim Tanrı’ya: Tanrım bana hiç erimeyen, Kırmızı bir bonbon şekeri yolla. Eski tül perdelerden gelinlik biçerdik Kardeşimle kendimize durmadan, Olmayan çayları, Olmayan fincanlardan içerdik. Olmayan kapıları açardık, Olmayan ziller çaldığında. Siyah papyonlu olurdu mutlaka Resim defterimizdeki damat. Yedi günde yarattığımız dünya Mutlu olurduk pastel koksa.Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya: Olanlar oldu tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla! Kaybolmak istemiştim bir zamanlar Kapının arkasında yokum demiştim Ve divanın altında da. Bulamazsınız ki artık beni, Hayatın ortasında. Kaybolmak istemiştim bir zamanlar
Reklam
Milena’ya Mektuplar …Prag 5 Temmuz 🫶
Edebiyat

Çiğdem Örer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
2023 10. kitabı
Rhonda Byrne
7.6/10 · 12,6bin okunma

Çiğdem Örer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·408 syf.·
2023 9. kitabı
Osman Balcıgil
8.5/10 · 1.894 okunma