halime

halime
@ciglippaf
Okumak, gözleri açık rüya görmektir.
6/10
·352 syf.··
2023 5. kitabı
Merhabalar herkese! Uzun zamandır arayıp da kolay kolay bulamadığımız o cıvıl cıvıl, renkli kızımızla ve hasta olduğumuz o başrol erkeğiyle tanıştığımız bir kitap yorumuyla geldim! Ve bu tatlı hikâye, Lavinipiaf’ın kaleminden çıkmış. - Stajyer avukat olarak işe başlayan başrol kızımız, hayallerine kavuşmanın heyecanıyla rengârenk elbiseleri, etekleri ve topuklu ayakkabılarıyla işe gideceğini hayal ederken, despot patronunun katı kurallarıyla karşılaşınca büyük bir şok yaşar. Ancak zamanla o katı gibi görünen adamın aslında ne kadar ince düşünceli biri olduğunu fark etmeye başlar. - Evet, kabul edelim, kitap klişelerle bezeli. Ama zaten yazın okunacak kitaplardan büyük beklentilerim olmaz benim. Ağır konular, derin dramlar bana göre değil. Yazın şöyle tatlı, akıcı bir romantik komediyle keyiflenmek isterim. Her ne kadar klişe unsurlar barındırsa da, başrol kızımızın enerjisi ve başrol erkeğimizin mükemmel karakteri sayesinde kitap öyle güzel akıp gidiyor ki bir bakmışsınız bir günde bitivermiş. Sonra da o güzel karakterlerin aşkıyla gülümseyip, biraz hüzünlenerek kapağını kapatıyorsunuz. Ben romantik komediyi gerçekten çok seviyorum. Klişelere de bayılırım, tabii başrollerin uyumu varsa! Başrol karakter aptal değilse, diğer klişeler benim için asla sorun olmaz. Bol çiçekli sevgiler.Kitapla ve umutla kalın.
Avukat SindirellaLaviniapiaf · Mendirek Yayıncılık · 2018124 okunma
halime
romantik komedi okurum ve keyiflenirim ✨️ aynısı ya aynısıı🤭🫰🏻
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

halime

, bir kitap okudu
Puan vermedi·115 syf.·
26 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Taha Kılınç
8.8/10 · 344 okunma
halime
24 gün bekleyip 2 günde bitirdim kfngkng
4/10
·216 syf.··
2017 39. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 05 Mayıs 2017 02:54
Yazarın okuduğum ilk kitabiydi. Eyvallah serisini okuduktan sonra okusam daha iyi olacaktı sanki. Hataya düşmüş "açık" bir günahkar olaraktan, kitabi okurken ötekileştirildiğimi hissettim. Fesleğen gibi yarı melankolik, depresif bir arkadaşım olsa ona katlanabileceğim maksimum gün sayısı üç.. Kitabın dili 20 li yaşlarının başında bir kıza pek uygun değil. Zaman zaman polat alemdarın babası ömer baba, bazende devlet bahçeli konuşuyormuş gibi hissettim. Bunu söyle yap kardeşim, sütüne tarçın koyup öyle iç kardeşim gibisinden nasihat temelli yazılardan pek hoşlanmıyorum. Ben fesleğen karakterini asiri burnu buyuk buldum. Haram mi helal mi bilmem yargilamak bana da düşmez ama herkesin aşki kendine kutsal ve biriciktir. Herkes aci çeker. Kavusur, barışır, özler. Zaten kitabın sonu çok belli bile bile okuyorsun, benim anlamadıgim bazi noktalar oldu. Köyde oturduklarını söylerken, bir kaç sayfa sonra mahallelerinden bahsediyor. Köylerin artık mahalle olarak geçmesinden olabilir. Ama geniş bir avludan bahsediyor, ama odası konyanın meşhur "yeşil kubbesi" manzaralı. Anlamadım. Ayrica köyde oturuyorsa mahallede nasıl sahaf işletiyorlar. Birde eylül ayınin sonarina dogru sobalar yanmaya basladiginda ıhlamur agacinin çiçeklerinin kokusundan mest oldugu bir sahne var. Eylül ayında konyada ıhlamur çiçeği ara bul ki koklayasin. En nazlı bitkilerden biri olan ihlamur, eylül sonuna bırakilmaz. Yani biz bırakmiyoruz, iki gun gec topla yagmur yerse sümükleniyor, ya da dalda böcekleniyor. Bizimkilerden biliyorum. Konya'nin ıhlamurları cins olarak farkliysa bilemem. Hangi kurdu beslersen o kazanir ve çölde hirsiz tarafindan gaspa ugrayan"bunu kimseye anlatma" diyen derviş hikayesine zaten daha önce denk gelmissinizdir. Çay, kahve ve kitap üclemesinin kullaniminda ahmet batmani
FesleğenHikmet Anıl Öztekin · Hayy Kitap · 201717,2bin okunma
halime
Konya'da yaşıyorum öyle bir ıhlamur yok ıhlamur temmuz ağustos gibi olur 😅
4/10
·216 syf.··
2017 39. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 05 Mayıs 2017 02:54
Yazarın okuduğum ilk kitabiydi. Eyvallah serisini okuduktan sonra okusam daha iyi olacaktı sanki. Hataya düşmüş "açık" bir günahkar olaraktan, kitabi okurken ötekileştirildiğimi hissettim. Fesleğen gibi yarı melankolik, depresif bir arkadaşım olsa ona katlanabileceğim maksimum gün sayısı üç.. Kitabın dili 20 li yaşlarının başında bir kıza pek uygun değil. Zaman zaman polat alemdarın babası ömer baba, bazende devlet bahçeli konuşuyormuş gibi hissettim. Bunu söyle yap kardeşim, sütüne tarçın koyup öyle iç kardeşim gibisinden nasihat temelli yazılardan pek hoşlanmıyorum. Ben fesleğen karakterini asiri burnu buyuk buldum. Haram mi helal mi bilmem yargilamak bana da düşmez ama herkesin aşki kendine kutsal ve biriciktir. Herkes aci çeker. Kavusur, barışır, özler. Zaten kitabın sonu çok belli bile bile okuyorsun, benim anlamadıgim bazi noktalar oldu. Köyde oturduklarını söylerken, bir kaç sayfa sonra mahallelerinden bahsediyor. Köylerin artık mahalle olarak geçmesinden olabilir. Ama geniş bir avludan bahsediyor, ama odası konyanın meşhur "yeşil kubbesi" manzaralı. Anlamadım. Ayrica köyde oturuyorsa mahallede nasıl sahaf işletiyorlar. Birde eylül ayınin sonarina dogru sobalar yanmaya basladiginda ıhlamur agacinin çiçeklerinin kokusundan mest oldugu bir sahne var. Eylül ayında konyada ıhlamur çiçeği ara bul ki koklayasin. En nazlı bitkilerden biri olan ihlamur, eylül sonuna bırakilmaz. Yani biz bırakmiyoruz, iki gun gec topla yagmur yerse sümükleniyor, ya da dalda böcekleniyor. Bizimkilerden biliyorum. Konya'nin ıhlamurları cins olarak farkliysa bilemem. Hangi kurdu beslersen o kazanir ve çölde hirsiz tarafindan gaspa ugrayan"bunu kimseye anlatma" diyen derviş hikayesine zaten daha önce denk gelmissinizdir. Çay, kahve ve kitap üclemesinin kullaniminda ahmet batmani
FesleğenHikmet Anıl Öztekin · Hayy Kitap · 201717,2bin okunma
halime
Aşırı iyi yorum ✨😂
Selâmun aleyküm arkadaşlar. ✨Özellikle kız kardeşlerimin, ablalarımın izlemesini yürekten dilediğim bir oynatma listesini paylaşmak istiyorum. ✨Hatta küçük notlar alınarak izlense çok daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum. ✨Günlük sadece 1 saatimizi bile bu şekilde değerlendirmeyi başarbilirsek bize gerçekten güzel şeyler katacağına inanıyorum. 🌼 youtube.com/playlist?list=P... ✨Bir kardeşimin bile bundan yarar sağlaması, bir ”Allah razı olsun” demesi alabileceğim en güzel karşılıktır.☺️ Sağlıcakla kalın inşallah ..🌿
Din
halime isimli okura yanıt verildi
halime
Amin inşallah 🧡