Karlı bir ortamda şehadet arzusu onu buralara getirmişti. İçindeki büyük şevk onu uyandırmış ve cennet hurileri ile buluşması için buralara sürüklemişti...
Selamün aleyküm. Gereksiz bir kitap olduğu belliydi ve bunu göze alarak başlamıştım. İslam düşmanı bir siyonist kitabı tamamen. Okuduğuma pişman değilim; oldukça akıcı bir kitap zaten. Ama tavsiye etmem. Okumanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. Garip olan, tüm karakterlerin zalim ve sapık olarak sunulması. Bir çok yeri atlamak zorunda kaldım. Müslümanları tamamen kadın düşkünü, sapık olarak ele almışlar. Ancak görüşlerini destekleyen hiçbir delilleri yok (olmayan bir şeyi delillendiremezler zaten ). Tamamen nefret kusulmuş. Şahsen, İslam düşmanı bir kitap dahi olsa daha ahlaklı ve delilli bir şekilde ilerlenilmesini beklerdim. Böyle olmayışı seviyelerini göstermiş oldu.
Garibime giden diğer bir husus ise övdüğü kâfirlerin dahi cani oluşları. Yazarın tam olarak nasıl bir siyasi görüşe sahip olduğunu bir türlü anlayamadım. Bazı yerlerde şeriatı kötüleyip demokrasiyi överken, bazı yerlerde şeriatı övüp demokrasiyi kötülüyor. İslam olmayan bir zihin ve hayat böyle oluyor demek ki. Selametle..
Buhârî ve Müslim, Rasûlullah sallallahu aleyhi ve sellem in şöyle buyurduğunu rivayet eder: "Sizden öncekilerin yolunu karış karış izleyeceksiniz, onlar bir kelerin deliğine girseler siz de gireceksiniz." "Ey Allah'ın Rasûlü, bizden öncekiler yahudiler ve hıristiyanlar mıdır?" dediler. "Başka kim olabilir!" buyurdu.
Toplanın ümmett
share.google/b9jrvNyIX7sBRgYjS
Ben %50 Hz. Osman çıktım. Onun kadar sabırlı ve yumuşak huylu değilim bence ama..
(Cevapları paylaşırsanız sevinirim :))